2012. március 25., vasárnap

Gyors ebéd tavasz kezdetén- tojásos gomba

Ma is két tortát kellett elkészítenem, és tudtam, hogy bonyolult ebédre nem lesz időm. Estére pedig a barátaimhoz vagyok hivatalos vacsorára, így nem is szabad túl nehezet ebédelni. Reggel kimentem a piacra, a tortákhoz mindig ott veszem a friss tojást, és mivel beköszöntött a tavasz, csodaszép zöldségeket is találtam, már olcsóbban, mint pár hete. Így kerekedett ki az ebédem, ami tojásos gomba lett sok friss zöldséggel.


2 szál újhagymát felkarikáztam, 50 dkg gombát megpucoltam és felszeleteltem. Ezeket egy serpenyőbe tettem némi olívaolaj társaságában, megsóztam,és sütni kezdtem.

 A gomba a sótól levet ereszt, így nem kell tartani attól, hogy odaég. Imádom a csípős ételeket, így megszórtam őrölt csilivel és durvára darált színes borssal, és addig sütöttem,amíg a gomba megpuhult. Ekkor ráöntöttem 3 db felvert tojást és készre sütöttem.
Retket, paradicsomot, uborkát, kaliforniai paprikát kínáltam mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése