2012. március 2., péntek

Olyan jó érzés segíteni...folytatás

Elérkezett a nagy nap. Ma van a Démétér Ház, illetve az Őssejt Alapítvány 20.születésnapja. Tegnap egész nap sütöttem. Pontosabban 10-kor kezdtem, és délután 1 órára minden megsült, még a szülinapi tortám is. Aztán beiktattam a szülinapomra tervezett kecskehús bepácolását, bevásárlást is. Délutánra maradt a kókuszkockák kimártása, beforgatása, a zserbó áthúzása, és este 7-kor kezdtem el a sütik becsomagolását, miután csipkepapíros tálcára szortánként felraktam őket. A linzerszíveket már vasárnap megsütöttem, lett 112 db, illetve hétfőn elkészítettem a finom vaníliás cukorba forgatott barack- és szilvaízes hókifliket, ami szintén 120 db lett. Íme néhány fotó.

 Készülnek a hókiflik
 60 darab kókuszkocka
 Gyümölcskenyér és papagájszelet
 A szortánként felrakott sütihalom



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése