2012. február 26., vasárnap

Tavaszváró zöldségleves teljes kiőrlésű házi tésztával

Tegnap végre napsütésben, a tavasz illatát belélegezve mentem ki a piacra. Egy idős nénitől vettem leves zöldséget. Volt benne pici darab kelkáposzta, karalábé, zeller, sok répa, petrezselyemgyökér. Megtisztítottam őket, kockára és karikára vágtam, egy kevés olíva olajon megfuttattam mindet. Borssal és borsikafűvel fűszereztem, sóztam és felengedtem vízzel. Beledobtam egy kissé fonnyadt zöldpaprikát is, és ki nem maradhatott az egy fej vöröshagyma sem. Amikor már majdnem készre főttek a zöldek, beletettem a reszelt tésztát és készre főztem. Erős Pistával ettem.
A reszelt tésztához 1 tojáshoz annyi teljes kiőrlésű lisztet adtam, amennyit felvett. Nagy lyukú reszelőn lereszeltem és ment a levesbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése