2012. február 24., péntek

Méregtelenítés

Klau barátném mesélt nekem a Dr.Steinberger méregtelenítő kúráról. Először csak elhessegettem a gondolatot, de aztán én is kedvet kaptam hozzá. Március 6-án kezdjük, 5 napig fog tartani. Akkor már túl leszek a nagy születésnapi zabáláson, és végérvényesen is beköszönt a tavasz. Az pedig szinte kívánja, hogy megszabadítsuk magunkat a felgyülemlett mérgektől. Ehhez pedig hozzá párosítom a 40 napos böjtöt is.
A gyümölcs és zöldséglevek mellé csak rozskenyér fogyasztható az 5 nap alatt. Hétfőn sütök is egy rozskenyeret, megpróbálok valami nagyon jó receptet összehozni. Tehát van még több mint egy hét a kúráig. Addig is előkészítem a szervezetem a nagy változásokra: a kávét fokozatosan elhagyom és felváltom zöld illetve vörös teával. Csupa vega és vegán ételt fogok fogyasztani. Az eredményekről később beszámolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése