2012. február 25., szombat

Hawaaii szójaszeletek

Bizony javában tart a böjt. Névnapomra nővéremtől mindenféle finomságot kaptam, amiket még sosem próbáltam ki. Így tette be lábát konyhámba a szójaszelet.
Ebédre vártam őket, és hawaaii karajszeletet készítettem nekik. Mert ők persze nem böjtölnek. De hogy nekem se legyen kevésbé rossz ebédem, a szójaszeleteket hasonlóképp készítettem el.
5 dkg-nyit kimértem a szójaszeletkékből, és leöntöttem őket forró, grillfűszeres vízzel. Ebben a lében áztak majdnem két órát.

 Ekkor kinyomkodtam belőlük a felesleges vizet és egy olíva olajjal kikent hőálló tálba rendezgettem. Egy doboznyi, enyhén cukrozott lében eltett ananászbefőttet osztottam el rajta.

Rátettem egy felszeletelt mozzarellagolyót és pirosra sütöttem.


 Rizskeverékkel tálaltam, adagonként 5 dkg-ot számoltam. A rizskeverék parboiled, vadrizs és barnarizs összetevőkből állt. Nagyon ízletes volt. És ami nagyon tetszett ebben az ételben, hogy a szójaszeletek textúrája valóban a húséra hasonlított. Ez az adag háromszori ebédem lett.
És ugyanez az étel, csak karajszelettel:
A karajszeletre tettem füstölt pulykasonka szeleteket, rádobáltam az ananászt és végül trappista sajttal szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése