2012. február 10., péntek

Szülinapi készülődés

Rita barátnőm születésnapja közeleg. Gyors telefon Editnek és Szilárdnak, meg kellene szervezni a szülinapozást. Mindez tegnap. És mikorra sikerült összehozni? Holnapra, vasárnapra. Agytekervények beindítása, milyen tortát készítsek az ünnepeltnek? Mit főzzek a barátoknak? Mert persze nálam lesz a party.
Edit emlékei szerint Rita az Eszterházy és a Sacher tortát szereti. Véleményem szerint meg igazából mindegy, csak mákos ne legyen. Gondolkodj, Szuzi, gondolkodj.... És igen! Eszembe jutott, hogy Rita a legutóbbi, novemberi találkozásunkkor emlegette a Rákóczi túróst. Jó, akkor legyen Rákóczi, tortaformára igazítva.
Reggel 5-kor kidobott az ágy, szombaton. Atyaég, nem vagyok normális. Kutattam a kis konyhaszekrényben, és találtam marcipánt.  Nekiláttam rózsákat készíteni.

Hármat Rita tortájára, hármat édesanyáéra, ami meg jövő héten készül majd.


No, ez megvan. Irány a piac. Bevásárlás. Igazi házi túrót veszek a Rákóczihoz. Sokat agyaltam, mit főzzek a kis csapatnak. Előveszem a Pataki tálat este, mert be kell áztatni. Megy majd bele rengeteg zöldség olívával meglocsolva. Rá pedig csirkecombok és karajszeletek. Na de mindent nem árulok el előre... Hamarosan úgyis itt lesz az oldalon,minden részletével együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése