2012. február 12., vasárnap

Márványsajtos csirkecombok és karajszeletek

Rita szülinapjára találtam ki ezt az ételt. Mivel nem voltam biztos benne, hogy mindenki preferálja a sertéshúst, így elővettem a fagyasztóból 2 egész csirkecombot is. Ezekről lehúztam a bőrt és kettévágtam őket. A sertéskarajt (5 szép szelet, amit szüleimtől kaptam a disznóvágás után) kiklopfoltam. Fokhagymás tejbe áztattam a kétféle húst egy éjszakára.

A tepsit kibéleltem sütőpapírral, meglocsoltam pici olíva olajjal. A húsokat besóztam és megforgatva paprikás teljes kiőrlésű lisztben, a tepsibe helyeztem.

Egy 45 dkg-os natúr joghurtba belemorzsoltam 10 dkg márványsajtot, és elosztottam a husikon.

Így kerültek alufóliával lefedve a sütőbe. Háromnegyed órát sütöttem, majd levettem róla a fóliát, rászórtam 15 dkg reszelt trappistát és visszatoltam a sütőbe addig, amíg a sajt rápirult.
Köret a husi mellé pedig a kerámia tálban sütött vegyes olíva olajos, kakukkfüves, rozmaringos zöldségek voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése