2012. március 25., vasárnap

Meggykrémes sütemény

Sokszor előfordul, hogy a meggybefőtt leve megmarad. Kiönteni nem akarom,mert annál azért értékesebb. Így született ennek a sütinek a gondolata.

6 tojást 6 evőkanál vízzel és 30 dkg kristálycukorral kihabosítottam. 24 dkg lisztben elkevertem 3 dkg kakaóport és egy csomag sütőport, és a tojásos masszához kevertem.


Sütőpapíros tepsibe öntöttem és előmelegített sütőben készre sütöttem. (kb fél óra volt 180 fokon)

Hagytam a tepsiben kihűlni, majd ketté vágtam.





Elkészítettem a meggypudingot: fél liter meggybefőtt levet kimértem, csomómentesen elkevertem benne egy csomag főzős vaníliás pudingport és sűrűre főztem.

Még forrón elkentem a tészta alsó lapján. Rátettem a tetejét, és hagytam teljesen kihűlni.

Szépen lehet szeletelni, a puding pedig zselészerű lesz, ahogy kihűl. Porcukorral meghintve kínáljuk. Még egy tipp, a porcukorba keverhetünk kis őrölt fahéjat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése