2012. március 10., szombat

Méregtelenítés

Túl vagyunk Klaudia barátnőmmel az ötnapos Dr. Steinberger méregtelenítő kúrán.
Keddi napon kezdtük, aznapra sütöttem két rozskenyeret, és mindegyiket 14 szeletre vágtam. Így négynapi kenyér adagom lett.
Az első naptól féltem leginkább. El sem tudtam képzelni, milyen íze lehet a bio zöldbúzafű koktélnak. És kellemes csalódás ért, nagyon finom volt. Reggelire és ebédre 2-2, tízóraira, uzsonnára és vacsorára 1-1 szelet rozskenyeret ehettünk, és minden étkezés mellé inni kellett 1.5 dl-t az aznapi italból. Ezenkívül zöldteát, vizet lehetett inni, de törekedni kellett a nagy mennyiségű folyadékbevitelre. Először el sem tudtam képzelni, hogy hogy fogok olyan sokat inni, de valóban kívánta a szervezetem a sok folyadékot. Naponta legalább 3-4 litert is sikerült innom.
Szóval első napon nálam még semmi extra nem történt. Klau fejfájásra panaszkodott, ő ezt a kávé hiányának tudta be. Én már egy héttel a kúra előtt elhagytam a kávét és a sok kólát, ami így nem érintett váratlanul. Másnapra bio zöldséglé volt előirányozva, aminek nagy része paradicsomlé volt. Nekem ez is nagyon ízlett. Itt viszont reggelire két szelet kenyér helyett lecsúszott három, így kihagytam a tízóraira szánt kenyérszeletet. Érezhető volt a méreganyagok felszabadulása: a bőr kiszáradását tapasztaltam, és apró bőrkiütések jelentkeztek az államon. Arról nem is beszélve, hogy estére mindig úgy felfúvódtam, hogy bálna nagyságúnak éreztem magam. A harmadik napot nagyon vártam az ananászlé miatt. Aznap dél után valamivel olyan szintű fáradság tört rám, hogy legszívesebben átaludtam volna a nap hátralévő részét. Rettentő fáradt voltam, este 8-9 körül muszáj voltam lepihenni.
A negyedik nap a bio céklalé napja volt. Nekem ez ízlett a legkevésbé, mert kissé földízűnek tűnt, de rossznak semmiképp sem mondanám. Ezen a napon is fáradt, bágyadt voltam, mások szerint sápadt is. Elfogyott a saját készítésű kenyerem, így elmentem és vásároltam egy fél kg-os lengyel terméket, amiben rozstöret és rozsliszt volt, valamint tönkölybúza töret. Ez nagyon finom kenyér volt, bár az ára kevésbé volt kellemes.
Visszatérve a céklás napra, éjszaka rémálmok gyötörtek és forgolódtam jobbra-balra. Fáradtan ébredtem. Annak tudtam be a rossz alvást, hogy mivel éjszaka az ember nem iszik, a méregtelenítés viszont zajlik tovább, a felhalmozódott mérgek nem hagytak nyugodt álmot nekem. De túl vagyok ezen is, és eljött a mai nap, szombat  és egyben az utolsó. Sárgarépalé a mai menü. És be kell valljam, sajnos ma is sikerült egy szelet kenyérrel többet ennem. De vígasztal a tudat, hogy nem hülyeséget ettem, hanem rozskenyeret. Szóval nem zavartam meg a méregtelenítést. A sárgarépalé finom, kellemes és a színe is nagyon tetszik.A mai napra jellemző, hogy délutánra kifáradtam, és elég sokszor kellett a mellékesbe szaladni. Ezt leszámítva mást nem tapasztaltam. Tegnap reggel 51 kg-ot mutatott a mérleg, és 52-ről indultam. A nagyfokú folyadékbevitel miatt nem is lehetett nagyobb a különbség, mert ugye a napi 3-4 liter tea az egyenlő 3-4 kg plusszal.
Ez viszont átmosva a szervezetemet ki is ürült.
Összességében nagyon jónak érzem az eredményt. Egy-két nap múlva, amikorra visszatérek a régi kerékvágásba, fogom tapasztalni a jobb közérzetet. Amit viszont innentől maximálisan be fogok tartani: gabonakávét fogok inni, amiben mindössze 10% babkávé van. Nem iszom édesítőszeres üdítőket és kólát, nem eszem fehérlisztet és fehér cukrot. A méregtelenítés így tovább folytatódik.

Ahogy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése